Szanowni Państwo!
Od 1 stycznia 2020 roku nastąpi zmiana zasad dotyczących wystawiania, potwierdzania i realizowania zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne. Odbywać się ono wyłącznie z wykorzystaniem systemu eZWM, czyli elektronicznie.
Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Olsztynie informuje, że materiały szkoleniowe w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Oddziału: >>>>NFZ>>
Zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne i zlecenia naprawy, które do dnia 31 grudnia 2019 r. zostały na dotychczasowych zasadach:
1) wystawione
2) wystawione i potwierdzone
- są odpowiednio potwierdzane i realizowane albo realizowane na dotychczasowych zasadach, jednak nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2020 r.
Osoby do kontaktu w Warmińsko-Mazurskim OW NFZ w sprawie elektronicznego wystawiania, potwierdzania i realizowania zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne:
Aleksandra Antczak, tel. 89 678 74 77, e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Maciej Komorowski, tel. 89 678 74 88, e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Podstawy prawne wprowadzanych zmian: przepisy ustawy z dnia 16 maja 2019 r. o zmianie ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2019 r. poz. 1096) oraz rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 2 sierpnia 2019 r. w sprawie zlecenia na zaopatrzenie
w wyroby medyczne oraz zlecenia naprawy wyrobu medycznego (Dz. U. poz. 1555).